Легкий старт

ТОВ «ТУРБОКОМ» на постійній основі з 1 вересня 2013 проводить  акцію «Легкий старт» для своїх ділових партнерів.

Умови Акції «Легкий старт»:

  1. Підприємства, що закупили нашу продукцію на суму понад 75 тисяч рублів або її еквівалент в іншій валюті після старту акції отримують у подарунок виставковий стенд, зроблений у фірмовому стилі, розрахований утримати турбокомпресори з питомою вагою до 200 кілограмів. Стенд зроблений з металопрофілю,  має оригінальну форму і здатний тривалий час витримувати вагу до 200 кг Дане обладнання призначене для викладки продукції ТМ Турбоком і ТМ «МЗТк» в торгових залах, офісах, оптово-торгових складах і магазинах постачальницьких організацій.
  2. Компанії-учасники акції «Легкий Старт» додатково отримують в подарунок по одному стенду за кожний  мільйон рублів перерахованих на рахунок «ТУРБОКОМ» або його дилерів по оплаті нашої продукції та послуг.
  3. Для стимуляції приросту обсягу реалізації компресорів і насосів виробництва «ТУРБОКОМ» і більш швидкого виходу на зниження ціни  і як наслідок підвищення прибутковості від їх продажу, всі підприємства, що охочі або вже співпрацюють  з нами можуть придбати виставковий стенд за 5 тисяч рублів.

Цільовою аудиторією даної акції в першу чергу природно є компанії, що вже співпрацюють з «МЗТк» і ті хто тільки збирається це зробити найближчим майбутнім. Іншою метою, яку переслідує  «ТУРБОКОМ» є зміцнення довіри до всієї продукції заводу та підвищення впізнаваності торгової марки серед потенційних покупців.

Сучасна світова практика продажів давно довела той факт, що успішність продажів на пряму залежить від таких факторів:

  • Впізнаваність цільовим покупцем;
  • Прийнятне співвідношення ціна-якість;
  • Унікальний товарний вигляд відрізняється від конкурентів і наявність фірмової упаковки;
  • Відособленість серед аналогічних товарів конкурентів на торговій точці.

Останній пункт є архіважливим за умови сильної конкуренції, дозволяючи візуально відокремити і виділити продукцію окремої компанії. ТОВ «МЗТк» як не хто інший зацікавлений у вирішенні цього питання і спрямовує зусилля, для активного просування своєї продукції, додатково проводячи спільні акції зі своїми клієнтами для стимулювання продажів. Ця політика вигідна для всіх учасників та є однією з ключових ланок у зростанні продажів.

Діє на постійній основі.